Klantenservice

Albinonderdelen Veel gestelde vragen (FAQ)

Via onze webshop zijn alle Albinonderdelen voor Uw Albinmotor of Albinboot gemakkelijk bestellen. U kunt gebruik maken van de zoekfunctie of via de menu’s.

Op onze site staan Albin reserve onderdelen, geschikt voor/compatibel met Volvo Penta C5 & C10 product. De Volvo Penta C5 & C10 zijn namelijk de door Volvo Penta uitgebrachte Albin O11 en O21 motoren.

Daarbij is het nog steeds belangrijk om persoonlijk contact te hebben over specifieke onderdelen of reparaties. Dus bel voor een persoonlijk advies of ondersteuning zodat u de juiste keuzes kunt maken.

Team AlbinOnderdelen

De Haan Jachttechniek vof
Leeuwarderstraatweg 21
8441 PG  Heerenveen
Nederland
Tel. 0031-513-622124
Mail. info@dehaanjachttechniek.nl

Voorraad & verzenden (FAQ)

1- Wanneer worden bestelde goederen geleverd?

Op werkdagen voor 15.00 uur geplaatste bestellingen worden dezelfde dag verstuurd als de artikelen op voorraad zijn. Uw bestelling wordt verzonden met Post.nl en wordt veelal de volgende dag bij u afgeleverd. We hebben vrijwel alles op voorraad en indien er vertraging is krijgt u daarvan bericht.

2- Hoeveel betaal ik voor verzenden?

De verzendkosten bedragen voor pakket tot 10 kg  6,95 en tot 20 kg 15,00
Levering van zware pakketten en gevaarlijke stoffen in overleg of afhalen.

3- Wanneer en hoe moet ik betalen?

Levering alleen na een Ideal betaling. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank.

4- Zending niet in goede orde ontvangen?

Graag per ommegaande reageren op telefoonnummer 0031-513-622124 en u dient per mail een melding te maken het liefst met een foto.

5- Betaal ik altijd verzendkosten?

Gratis verzending vanaf 100,- euro voor pakketten tot 10 kg. Voor pakketten van 10 tot 30 kg is verzending gratis vanaf 150,- euro. Als u in de winkelwagen alleen voor afhalen kunt kiezen dan heeft u 1 of meer artikelen gekozen die alleen kunnen worden afgehaald. Lees alles hierover bij klantenservice.

Niet goed en dan? (FAQ)

1- Niet tevreden over een artikel of het is defect.

Bent u niet tevreden over een artikel wat u bij ons heeft gekocht: breng of stuur het binnen 5 dagen terug in de originele verpakking we geven u dan uw geld terug of we vervangen het artikel. Op artikelen welke gemonteerd zijn geweest kan geen garantie worden gegeven.

2- Verkeerd besteld.

U heeft per ongeluk een verkeerd artikel besteld maar de bestelling is nog niet verstuurd: Gewoon bellen met O031-513-622124 dan kan het vaak nog worden opgelost.

3- Verkeerd besteld. Verzending is al gebeurt.

U heeft per ongeluk een verkeerd artikel besteld en reeds ontvangen of de zending is al verstuurd: Volg dan de instructie van retour zenden.

Retour zending (FAQ)

1- Ik wil iets retour zenden Nederland

Indien u artikelen retour wilt zenden, dan dient u dit te melden. U dient het artikel binnen 5 dagen franco terug te sturen. Als het artikel door ons in goede orde is ontvangen kan het aankoopbedrag worden terug betaald.

2- Ik wil iets retour zenden Buitenland

Bestellen en retourzenden van uit buitenland gaat net zo als vanuit Nederland

Prijzen op de Site (FAQ)

Op de site zijn alle vermelde prijzen exclusief BTW
All prices are without VAT